Sunday, July 16, 2006

ang istorya luyo sa mga letrang IYP

kinse diyas ra maka tres mil ka na. pwede na na. cge go aims, kaya kaayo na nimo. lamlama ra bitaw imong buhaton. apasa lang ang target nga 10 per week…

busa mi-sugal ako. ug nabag-o akong kinabuhi…

kinse diyas ra apan hangtud karon ako naga pang-lingo-lingo…

na-quits man hinuon akong tres mil.

ang nabulahan? SILA. unom ka $379.99 akong nahatag kanila. bisan pangape or pamilete man lang wla jud ko’y nadawat gikan kanila…

unfair?!!!

unfair mo lang. pero unsaon ta man—wala man ko’y papeles nga ikapakita nga ako naisahan.

trese diyas akong gigahin, naglamlam, mangita ug mopatol sa ilang produkto nga gitawag nga IYP

duha ka adlaw nalang ang kulang…

hangtud karon, kulang lang ghapon ug duha ka adlaw…

bwiset…

kinsa ma’y makatabang kanako?

kinsa man akong maduolan?

daw sa wala man gayo’y balaod nga nasakupan niining akong suliran..

intawon, kung aduna kamo’y kabangka-agan kabahin niini, tabangi ako.

ang inyong magtatampo,
aims