Friday, October 06, 2006

usa ka adlaw sa kinabuhi nako…

ordinaryo rman tung adlawa. apan daghan ang panghitabo.

sa pagsakay pa lang nako sa usa ka PUJ, nahimugso na ang mamahimong tema sa maong adlaw.

si bosing (actually ex-boss nako) ni-ingon: nadungog si kuan nga kuan.

mitubag ko nga: mao ba boss? dawbeh, tinuod o dili?

ingon siya ug ambot kay wala na daw sila nagkita.

ngeek.

unya, sa dihang pauli nako gikan nag-jogging, naka-tagbo nako si tata. ingon siya: hoy, wala lagi ka niadto sa balay adtong miyerkules!

mi-esplikar ko ngano.

mao dayon nga nakita nako si daryl. as in si daryl the traffic enforcer. mi-hi siya. naa sya’y kauban mao wala mi ka-chika. apan makita ko sa iyang mga mata nga duna pud unta siya’y i-sulti.

nagpadayon mi ug chika ni tata. kadiyot rman unta to. pero daghan sya’g gi-istorya. maka-kurat. pero wala nako nakurat, kay kabalo nako. gi-ingnan na biya ko ni bosing. sa ato pa, tinuod jud diay.

pagka-hapon, ako na gayud mismo ang nakakita. hahay! ligoy2 pa jud, niara man diay ebidensiya. syokoy kaayo! hehehe

pero sa wala pa nangahitabo ning mga eksenaha, na-teksan nako ni baray mga tulo ka adlaw na ang niagi. iya nakong napahibalo mahitungod sa isyu. kay siya pud mismo naka-kita. actually naka-jamming niya sa inom. busa siya pud duna’y ebidensiya.

mao lagi nang ilang gi-ingon: maila-ila nimu ang isa ka tawo diha sa iyang mga amigo. abi nako but-an to, dili man diay. maayo nalang kay nasakpan samtang sayo pa. kay wala biya aso nga makumkom. mogawas ra gihapon ang mga sikreto. paabuta lang nga moabot ang usa ka adlaw sa imong kinabuhi nga mabulgar ang tanan.

0 comments: